dinsdag 20 januari 2009

Stage

Ik begin op 3 februari 2009 met stage.
Ik ga mijn stage lopen op kinderdagverblijf De Kleine Beer.
Het KDV zit samen in een gebouw met ene basisschool en een peuterspeelzaal en heeft veel verschillende groepen.
De Teddyberen, de Witte beren, de Bruine beren. Ik zelf ga bij de Witte beren stage lopen.
In deze groep zitten meestendeels kinderen van 1 tot 3 jaar.

Ik ga 4 dagen in de week stage lopen hier tot het einde van het schooljaar.
Hierbij krijg ik opdrachten die ik gedurende de stageperiode moet gaan maken.
Deze moet ik allemaal bewaren in een map.

Op maandag heb ik een terugkomdag op school en krijg ik nog enkele lessen en ook krijg ik een stagebegeleider op school, die helpt me met problemen waar ik tegen aan loop en dergelijke.

Ik hoop dat mijn stage leuk gaat worden en dat ik het goed afsluit

Geen opmerkingen: